9 Ağustos 2009 Pazar

Büyüyorlar işte

ahh ahh..daha dün minnacıktı..kendi de pipisi de..ikiside büyüyünce başımıza dert oldu...hadi kendi büyüsün sorun yokta pipi niye büyüdü...daha dün minnacıktı...geçen gün benimle tanıştırdı sülosunu (hayırlı evlat işte pipisine babasının dedesinin ismini vermiş) tutmuş pantolonunun üzerinden "bak sülo bu senin teyzen, sakın haa onu görünce kalkmak yok"..daha düne kadar iç içe yaşadığımız pipiye yokmuşuz gibi davranmak o kadar kötüki..onu yıkamama bile izin vermiyor artık..sülo kızarmış...resmen aramıza girdi hayvan süloo..geçende nolur bakayım dedim görmediğim şeymi..elimizde büyüdü velet dedim ama yok..aaa olmaz bak korkar kaçarsın sonra dedi..ahhh be sülo dedim biz ne güzel teyze yeğendik gizlimiz saklımız yoktu...sen piyasaya çıktığından beri evde donla bile gezemez oldum...yalan oldu dekolteli pijamalarım...en fenası da o hep koynumda uyurdu..illa sarılacak uyurken bana..onu en çok üzende bu aslında...hayır diyorum artık sülo var yatmam seninle:)) yaa o biliyo senin teyzem olduğunu kalkmayacakmış söz verdi diyo:)) geçenlerde arkadaşlarım geldi bunun en beter minnacık küfürbaz velet olduğu günleri bilen arkadaşlarım...seslendim bizimkine "oğuzzz koşş ablalara pipini göster hadi" diye..o zaman minnacık pipisine güvenip hepsine .mınızı s.kerim diyen çocuk asıl faaliyete geçmiş pipiyle hiç bişe yapmadan kaçtı odadan..bi gün hiç unutmam 3 yaşında filan anneme küfür etmişti .mını s.kerim senin diye..annemde aldı bunu çıkarttı donunu hadi lan dedi...bunamı güvenip ediyosun sen o küfürü..hadi çıkarttım dışarıya yapta göreyim yapabiliyomusun...biz bile şaşırmıştık annemin bu tavrına..ne biberler sürdük ağzına bıraksın küfürü diye...şimdi kocaman oldular kendisi de pipisi de (pipiyi görmedim onun yalancısıyım)...şimdi merakla bizimkinin seks hayatını bekliyorum...söz verdi anlatacakmış herşeyi:))

3 yorum:

  1. hahaha... ama bu böyle ya... büyüyünce, ve daha da büyümüş olanları görünce, kompleks edinir insan... yüz hatunun orta yerinde de kalsan, açıp gösteremezsin o zamanlar... :P
    oğuzu selamlıyorum... (bana gönder, bi eğitime alalım onu pipi ve kullanım şekilleri üzerine :Pp)

    YanıtlaSil
  2. o şuan en büyüğünün kendinde olduğunu düşünüyo serz:) oğuza iletecem notunu..okudum zaten biraz önce bırak sülonun peşini diyo..

    YanıtlaSil
  3. puhauhauah hayatımda okuduğum en komik ve en güzel blog yazılarından biriydi! senin ailedeki ufaklıkları cidden sevdim ben :D

    YanıtlaSil