8 Ağustos 2009 Cumartesi

Evdekilere göre kiminle evlenmeliyim...

Ahh ahh kalabalık bir aile olunca herkesin damat adayı hakkında farklı düşüncesi oluyor...sanki yemek siparişi veriyorlar..ben bankacı damat istiyorum ama üzerine sos istemiyorum ve mideme dokunuyo biberde olmasın...neredeyse bu olacak sonunda..işte bizimkiler ve damat modelleri

1. abla : ahh kızım şöyle bi estetik cerrahı filan bulsan koca olarak..
Ben : yok yaa sizin ne yağınız biter ne gerdirmeniz..sizde bu koca kıç, sarkık meleler, göbek yağları varken estetikçilerle arkadaş bile olmam anam ben...adam eve ameliyathane yaptırır sizin yüzünüzden..

2. abla : yok yok bankacı olsun 
Ben: tabi tabi krediyi kolay çekmek için harcayacaksın adamı...bi de habire kefil yaparsınız siz bu garibanı...hızınızı alamayıp birde sahte hesaba para biriktirip cumburlop amerikaya kaçarsınız ailecek...

1. yeğen : bilgisayarcı olsun..bilgisayar satsın..oyun satsın
Ben : adama iki günde kepenk kapattırır senin isteklerin..alır mausu götüne sokar sonunda

2. yeğen : bence restorantı olsun..orada yeriz yemekleri
Ben : hahaha ben doyuramadım sizi yetmedi bi de adamın başına ekşiyeceksiniz kabile halinde...biriniz doysa peşine öbürünüz acıkıyo..balıkmısınız anlamadım yeterki yemeye yemek olsun tokmuş açmış bi önemi yok...genel yiyici olmuşunuz hepiniz..sabah soluğu orada alıp uyuyana kadar tıkınırsız siz..

kardeş : zengin olsun da ne olursa olsun
Ben : tabi tabi gözünü doyuramadı sevgililerim senin zaten...küçük baldız kontenjanından almadıkları şey çekmedikleri işkence kalmadı...yeter küçük baldız saltanatın eşek kadar kız oldun bul kendine zengin koca ona aldır ne istiyosan.

eniştem 1 ve 2 : en iyisi oto tamircisi olsun
Ben : hah şimdi sıçtık..ne karılarına ne kendilerine ne çocuklarına o kadar ilgi göstermez bu ikisi..aman yağı, aman egzosu, aman temizliği...ellerinden gelse akşamları alıp koynunda yatıracaklar...benim garipte işi gücü bırakır artık bunların arabasının derdine düşer..

annem : kızım evlende kiminle evlenirsen evlen...bütün arkadaşlarının boyunda çocuğu oldu artık
Ben : olay yerini terket hemen!!!

ahh ahh birde şu her gece olan yaz düğünleri yokmu...hele ee sen ne zaman evleniyosun diye sorulan dünyanın çok bilinmeyenli en gıcık sorusu..

4 yorum:

  1. börek seven biriyle evlenmelisin, senin istikbalin orada.

    YanıtlaSil
  2. ahh ahh bu devirde börekten anlayan adam mı kaldı?

    YanıtlaSil
  3. ben varım işte, hatta bi tek börekten anlıyorum desem? bi de güzel kadından anlıyorum.

    YanıtlaSil