26 Eylül 2009 Cumartesi

Tarihte Bugün(üm)

sabah uyandım (bu hergün oluyor genelde)
11'de yapılması kararlaştırılan kahvaltı için 12.30da buluşabildik...iki kişide tembel olunca saatin pek önemi kalmadı...slogan şuydu "erken gelen diğerini bekler"
dün telefonla arayıp yerinin öğrendiğim servisi telefonu sormak için aradım ama öyle bir kayıt bulamadılar...kontrol edin tekrar ararım dedim...tekrar aradım yine bulamadılar..sonuç: tarif edilen yerde bir tane daha servis varmış oraya vermişim..
vapura binerken gazete almayı unutmadım..paşa paşa okudum
gazetenin içinden çıkan BEN10 etiketlerini bir çocuğa verdim..çok keyifliydi..
ben gazete okurken karşımdaki 80'lik dedenin mp3 player dinlemesini kıskandım
bi ara martı olmak istedim...sonra sudan korktuğum aklıma geldi vazgeçtim..
belediye otobüsünde ters oturdum..acaba midem bulanacak mı diye meraktan..bulandı, kendime küfrettim..
bi ara üşüdüm..montumu giymeye çabalarken hiç tanımadığım biri gelip yardım etti
her zamanki gibi bakırköy dolmuşlarında çevre ve sahil olayını karıştırdım...ama ön koltuğu kimseye kaptırmadım
otobüste bulanmaya başlayan midem dolmuşta daha da şahlandı..camı açtırdım..daha bi üşüdüm
indiğimde yağmur yağıyordu...ohh dedim deymeyin keyfime...
şemsiye satan çocuk şemsiye almam için ısrar edince arkadaşı "yağmurdan korksa hızlı yürürdü...bırak"dedi..güldüm..soktum ellerimi cebime..dilimde teoman "yağmur yağmur çok uzaklardan...çağırıyor...gelirsen severim diyor" eve gidene kadar mırıldandım..aheste aheste....ıslanarak...
kapıda telefonum çaldı...çekinerek aramıştı belli..."yakın olmak için, uzak dur benden" işe yaradı belkide dün hiç aramadı mesela...ama anladımki bu felsefe de kişiden kişiye değişiyor..mesela bu ne kadar uzak durursa o kadar unutuyorum:D kötüyüm galiba ben
bu gece ff'de yeni bir oyuna bulaştım..kara tahtaya isim yazmaca...zar zor adımı yazıp belgeledikten sonra yazmaya çalışanları sabote etmeye başladım...inanın yazmaktan daha eğlenceli sabote etmek..
hala ff'de takılıyorum...bakalım bugün kaçta uyuyacağım...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder